Aliisa

Aliisa on salanimi nuorelle neidille, joka halusi aloittaa blogin pitämisen. Hän kokeilee kirjoittamista äidin valvovan silmän alla. Kaikki kommentit ovat tervetulleita!

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Onko sulla lempi juttu?

Mulla lempi juttu josta vois kirjoittaa ei sen väliä kunhan se ei
ollut vaikeaa kun lempi juttuni on salainen niin se on yksin ker-
tainen kun on iloinen ja siitä tulee kaunista tämä blogi ei ole pal-
jonkaa  lukemista jota teiltä tulee  siitä tulisi masentavaa.
Eikä minulla ole hassumpaa kun on kahestaan se vois olla mottoni
:).Minusta olisi kivaa jos kaikki jos haluaa kirjoittaa blogiiniin se 
ois kivaa eikä viellä ole lainsinkaa kissan ja koiran riidan selvitetty.
Paljon sanoja ja paljon juttuja teiltä ja hyviä kommenttaja ja on
mageeta eikä voita kun on 2013.Niin se on juttuni :) :) :) :) :).

2 kommenttia:

  1. Mun lempijuttuja on koirat ja käsityöt. Meillä asusteleekin kolme ihanaa koiraneitiä Netta, Muffy ja Loitsu. Rodultaan ne ovat shetlanninlammaskoiria. Niiden kanssa puuhaillaan monenlaista. Ihanaa kun saa syksyiltoina sohvalle kolme kaveria kainaloon ja rapsutella niitä samalla kun katsoo telkkaria.

    Käsitöitä olen tehnyt yläasteelta asti. Nyt olen neulonut niin paljon villasukkia että niihin jo kyllästyin. Olen ihastunut pitsihuivien neulomiseen. Mukavaa kun saa uuden ihanan huivin valmiiksi.

    VastaaPoista
  2. Mun lempijuttuni taitaa olla mun omat koirat, kaksi chihuahua- neitiä: Nita 11 vuotta ja Kuka 3 vuotta. Niiden kanssa on mukava touhuta ja seurata, mitä tekevät keskenään tai itsekseen. Tosin nyt Nita alkaa olla jo sen verran mummo, että nukkuu melkein kokoajan. Kyllä Nita välillä "nuortuu" leikkimään lempilelunsa kengurun kanssa.
    - Susanna maalta -

    VastaaPoista